Teljesen átdolgozott, kibővített, új kiadás!
Az új, alsós korosztálynak készült Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet jóval tartalmasabb és hasznosabb lett mint a korábbi kiadás. A korábbi tartalmat teljesen átdolgoztuk és kibővítettük. Így a 2. kiadás már dupla annyi tartalommal, több és változatosabb feladatokkal és technikákkal, 220 oldalon és Prof. Dr. Bagdy Emőke alsósoknak kidolgozott relaxációs és meditációs programjával kiegészülve jelent meg.
Mit tartalmaz a Boldogságóra 6-10 éves korosztálynak szóló kézikönyv?
Az alsós korosztálynak szóló Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet 10 egymásra épülő témából áll, amelyek az alsósok fejlettségi szintén foglalkoznak a boldogság különböző összetevőivel, feltételeivel:
- Boldogságfokozó hála
- Optimizmus gyakorlása
- Kapcsolatok ápolása
- Boldogító jócselekedetek
- Célok kitűzése és elérése
- Megküzdési stratégiák
- Apró örömök élvezete
- Megbocsátás
- Testmozgás
- Fenntartható boldogság
A Boldogságóra kézikönyv tartalma:
- 222 oldalnyi hasznos tartalom Prof. Dr. Bagdy Emőke relaxációs technikáival és Bagdi Bella tapasztalataival
- 225 személyiségfejlesztő gyakorlat
- 44 relaxációs gyakorlat
- 22 meditációs gyakorlat
- 10 témafeldolgozó mese
- 10 letölthető dal
- 10 kotta
- 10 keresztrejtvény
- 10 boldogságfokozó technika
- elméleti háttér minden témakörhöz
- tippek, ötletek a boldogságóra foglalkozások megvalósításához
- családi körben használható gyakorlatok
- rengeteg színes kép, illusztráció, kifestő és táblázat
A Boldogságóra Munkafüzetben több mint 100 kreatív, színes és játékos feladatot találsz, amelyek segítenek elmélyíteni a témákat, gyakorolni a tanultakat a gyerekeknél.
A munkafüzetekbe írhatnak, rajzolhatnak, színezhetnek a gyerekek, amely örök emlék marad számukra.
Prof Dr. Bagdy Emőke szakmai tapasztalatival és bevált technikáival és módszereivel közreműködött a Boldogságóra kézikönyv megírásával, ezen kívül több és változatosabb feladat és technika is került a kiadványba.
Boldogságórák otthon és az iskolában!
Az óravázlatok mindenkinek segítenek, akik szeretnének boldogságórát tartani. Tehát, ha te nem pedagógusként, hanem szülőként, vagy más segítő szakmában dolgozó szakemberként szeretnél segíteni a gyerekeknek, illetve fiatal felnőtteknek, akkor ezek a kézikönyvek számodra is nagy segítséget jelentenek!
Neked ajánljuk a Boldogságóra kézikönyvet és munkafüzetet, ha
- pedagógusként szeretnéd bevezetni a Boldogságórákat az iskolában,
- az értelmi nevelésen túl, a gyerekek lelki nevelését is fontosnak tartod,
- szeretnél hasznos, a mindennapokban is hasznosítható készségeket adni a gyerekeknek,
- összetartó, szoros osztályközösséget szeretnél kialakítani,
- szeretnéd, hogy a felsős korosztály könnyebben, magabiztosabban oldja meg a mindennapi kihívásokat,
- hiszel abban, hogy minden egyes gyereknek jár a boldogság,
- szeretnéd hatékonyabban kezelni a problémás gyerekeket,
- a boldogság tanítása mellett szeretnél te is egyre boldogabb lenni,
- szülőként szeretnéd, hogy a gyermeked személyiségfejlesztő és boldogságszintnövelő technikákat tanuljon.
A Boldogságóra Program garantáltan működik
- Prof. Dr. Bagdy Emőke szakmai közreműködésével
- Prof. Oláh Attila boldogságkutató tudományos szaktanácsadásaival
- Tudományosan mért, igazoltan pozitív a hatása (ELTE PPK)
- Bagdi Bella által elindított Boldogságóra Program több mint 3 éves tapasztalatával
- 349 iskola és óvoda hivatalosan is képviseli a programot, akik elnyerték a Boldog Iskola és Óvoda címet
- Több mint 4000 boldogságóra csoport működik az országban
- Több mint 80.000 gyermek vesz részt boldogságórákon
- 3 éve sikeres a program Magyarországon
- 4 nyelvre fordították már le (angol, német, szlovák, román) és működik a program Európában
A Boldogságórákról
A Boldogságórákat Magyarországon 2014 szeptemberében indította el a Jobb Veled a Világ Alapítvány szervezésében Bagdi Bella, az alapítvány elnöke. A program célja, hogy a felnövekvő generáció számára egyre inkább természetessé váljon a pozitív életszemlélet, az optimizmus, hogy magabiztos, pozitív énképpel rendelkező és önmagukat szerető és elfogadó felnőttek legyenek a gyerekekből.
Azóta az ELTE Pozitív Pszichológiai Kutatócsoportja bebizonyította, hogy a Boldogságórák csökkentik a gyerekek szorongását, erősítik az önbizalmukat, kiegyensúlyozottá és magabiztossá teszik őket.
A Boldogságórák vezetéséhez készült a Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet, amelyek az óvodákban, iskolákban, de akár otthoni, egyéni fejlesztéshez is használhatók.