Kérdésed van?    Telefon: +36 70 635 3250    

Hogyan kezdd el szeretni magad, és hogyan bánj jól önmagaddal?

Először is fontos, hogy elhidd magadról, hogy szerethető vagy, hogy megérdemled a szeretetet, és nem kell érte tenned semmit. Nem kell kiérdemelned, nem kell megküzdened érte. Minden és mindenki attól szeretetre méltó, hogy létezik. Te is ilyen vagy! A jó érzéseid úgy erősítheted magaddal kapcsolatban, hogy csupa olyan dologra irányítod a figyelmedet, amit szeretsz magadban, és amiért hálát érzel.

Minden negatív gondolat a szeretet hiányából fakad. Arra van szükséged, hogy szeretetet küldj magadnak azáltal, hogy olyan dolgokra fókuszálod a figyelmedet önmagaddal kapcsolatban, ami szerethető a számodra; ezek a pozitív érzések automatikusan átveszik a negatív érzések helyét.

Íme 5 hasznos tipp, amelyek segítségével gyakorolhatod az önszeretetet és önelfogadást a mindennapokban:

1. Szokj rá a pozitív belső párbeszédre! Ha folyton ostorozod magad, nagyban rontod az esélyeidet egy elégedett, boldog, sikeres életre. Az önkritika ugyanis kortizolhormont, azaz stresszhormont szabadít fel a szervezetedben, az állandó stressz pedig depresszióhoz vezethet. Használj önmegerősítéseket! Olyan mondatokat, amelyek pozitívak, és ismételgesd őket magadban, kondicionáld át a gondolkodásodat egy másik, pozitív frekvenciára! Idővel ezek a pozitív önmegerősítések semlegesíteni fogják a negatívat azáltal, hogy nem kapnak figyelmet, ami életben tartaná őket. Ebben segítségedre lesznek a pozitív önbecsülések a Sorsfordító önbecsülés című könyvben.

Sorsfordító önbecsülés című könyv újra kapható!
Sorsfordító önbecsülés című könyv újra kapható!

2. Engedd meg magadnak, hogy néha rosszul érezd magad! A második tipp, amit az önszeretetedért és önelfogadásodért megtehetsz, hogy megengeded magadnak, hogy néha rosszul érezd magad. Ezek az érzések természetes velejárói az emberi természetnek. Épp ezért jobb, ha átadod magad az érzéseidnek, még akkor is, ha épp sírni vagy törni-zúzni lenne kedved. Kerüld az elfojtást, mert az hosszú távon káros következményekkel járhat. Viszont ilyenkor tudatosítsd magadban, hogy a rossz érzések a szeretet hiányát tükrözik, és vigyél bele szeretetet ezekbe a helyzetekbe például azáltal, hogy tudatosítod, azért mert éppen most negatív érzések uralnak, attól még szerethető vagy!

3. Tükörgyakorlat! A harmadik tippem egy nagyon fontos és nagyon hatásos gyakorlat. Talán már volt, hogy kipróbáltad. Ez pedig nem más, mint a tükörgyakorlat: figyelj rá tudatosan, hogy amikor belenézel a tükörbe, elmondd magadnak: „Szeretlek, és elfogadlak olyannak, amilyen vagy!” Akár fel is írhatod rúzzsal a tükörre ezt a mondatot, hogy mindig emlékezz rá. A szeretet törvénye így szól hozzád: „Szeresd magad most, és amíg szereted magad, korlátlan szeretettel ajándékozlak meg téged.” Most kell szeretned magad, ha több szeretetteli eseményt, lehetőséget, személyt szeretnél magadhoz vonzani. A szeretet szeretetet vonz. Minden egyes kijelentés, amit ma önmagadért megteszel, magként elültetődik a szellemi földedbe, és hamarosan learathatod boldogságot hozó gyümölcseit.

Szeretned kell önmagad, hogy mások is szerethessenek!
Szeretned kell önmagad, hogy mások is szerethessenek!

4. Írj össze egy 100-as listát arról, amit szeretsz magadban! A negyedik tippem elvégzéséhez szükséged lesz egy füzetre vagy A4-es lapokra és írószerre. Írj össze egy 100-as listát arról, amit szeretsz magadban, amiért hálás vagy magadnak, és amiért meg tudod dicsérni magad! Ezt tedd olyan helyre, ahol mindennap láthatod! Minél több bizonyítékot összegyűjtesz, amiért érdemes vagy a szeretetre, annál jobban meggyőzöd az elmédet arról, hogy ez így igaz.

Írd le, hogy mit szeretsz magadban!
Írd le, hogy mit szeretsz magadban!

5. „Szeretet vagyok” Az ötödik tippem így szól: mondd el 108-szor egymás után azt, hogy SZERETET VAGYOK. Érezd át a szavak jelentését, és közben éld át a lehető legnagyobb szeretetet, amire képes vagy! Ha jelen vagy abban, amit mondasz, azt fogod érezni, hogy föléje emelkedsz a rólad alkotott minősítéseidnek, és megtapasztalod azt az ént, aki valójában vagy a gondolataid nélkül. Ezt a gyakorlatot megtalálod a Szeresd magad, hogy gyógyuljon az életed című meditációs CD-n.

 

>>>Ha tetszett a Sorsfordító önbecsülés című könyvből kiragadott részlet, itt tudod megrendelni<<<

VÁRJ!

Bagi Bella

ISMÉT KAPHATÓ A SORSFORDÍTÓ ÖNBECSÜLÉS

BESTSELLER KÖNYV!

MÁRCIUS 20-IG AJÁNDÉK

POZITÍV FÓKUSZ VÁLOGATÁS DALOK CD!

Belenézek a könyvbe! »

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked. Az Elfogadom gombra kattintva a webhely használatával elfogadod a weboldal sütikre vonatkozó aktuális adatévelmi irányelveinket >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close