Kérdésed van?    Telefon: +36 70 635 3250    

5 legjobb módszer a pozitív megerősítések gyakorlásához

Nagyon érdekes, hogy valamennyien pozitív gondolkodásmóddal születünk, aztán ezt az Élet, a kudarcok, a csalódások valahogy fokozatosan kiölik belőlünk. Felnőttként aztán előttünk a feladat, hogy a helyes mederbe tereljük a gondolkodásunkat és feltornásszuk az önbecsülésünket.

Az a tapasztalatom, hogy az elhatározás sokakban megvan, a megvalósításba aztán hiba csúszik. Abban szeretnék most neked segíteni, hogyan szoktathatod magad egyszerűbben a pozitív megerősítések gyakorlására és hogyan tudod ezt a végtelenül hasznos technikát a mindennapjaid részévé tenni.

Bevált tippek a pozitív megerősítések elmélyítéséhez

1. Reggel és este is gyakorold

A pozitív gondolkodás elsajátításában sokat segítenek a pozitív megerősítések. A legjobb, ha mindenhol körülveszed magad pozitív jelentéstartalmú gondolatokkal.
Nyomtasd ki és ragaszd

  • a wc ajtóra,
  • a hűtőre,
  • a bejárati ajtóra,
  • állítsd be a monitorod háttérképének,
  • tedd ki az íróasztalodra stb.

Minél többször találkozol az üzenettel és minél többször ismétled, annél inkább rögzül majd. Fontos, hogy reggel és este is gyakorolj, mondogasd a pozitív megerősítéseket, így a napod jól indul és remekül zárul majd.

Láttad már a 333 önbecsülésnövelő megerősítést? Kattints a képre és töltsd le INGYEN!

333_pozitiv_megerosites

2. Jobban működik, ha hangosan kimondod

Talán elsőre furán érzed majd magad, ha hangosan is kimondod a pozitív megerősítéseket, de hidd el, a kimondott szónak ereje van. Amikor csak tudod mondogasd a pozitív megerősítéseket hangosan, így gyorsabban és tartósabban rögzül az üzenet, és hamarosan észreveszed majd a pozitív változásokat.

3.A tudatalattid alvás közben is rögzíti az információkat

Nincs időd napközben a megerősítésekkel foglalkozni? Hallgasd őket esténként elalvás előtt. Az sem baj, ha közben elalszol, a pozitív megerősítő gondolatok alvás közben is rögzülni tudnak.

Ehhez mit szólsz?

A Szeretem és elfogadom magam című dal a Szeresd magad, hogy gyógyuljon az életed CD-n jelent meg. Rendeld meg itt »

4. Lépésenként haladj, a legfontosabbakkal kezdd

Nem kell, hogy minden nap reggel és este is elismételd a 333 önbecsülésnövelő megerősítést. Válaszd ki a 10 legfontosabbat, amire most leginkább szükséged van, és azokat mantrázd addig, amíg nem érzed a pozitív változást. Ha érzed, hogy megoldódott a probléma, akkor válts, és keress újabb 10 pozitív megerősítést magadnak.

5. Gyorsabban működik, mint gondolnád

Ne gondold, hogy hónapokig fog majd tartani, amíg sikerül a pozitív megerősítéseket a mindennapjaidba illeszteni. Néhány egyszerű szokás kialakításával napok alatt megszokod majd. És nincs más dolgod, csak figyelni a pozitív változásra utaló jeleket.

Inkább hallgatnád és énekelnéd a pozitív megerősítéséket? Hallgasd meg ezt a dalt!

A Képes vagy rá – önbizalomerősítő dal a Képes vagy rá, meg tudod csinálni CD-n jelent meg. Rendeld meg itt »

Neked melyik vált be? Írd meg kommentben!

VÁRJ!

IV. Boldogság Mesterkurzus

Az önbecsülés növelése tanulható!

A IV. BOLDOGSÁG MESTERKURZUSON MEGTANULHATOD, HOGYAN!

2019. NOVEMBER 23. 10:00 - 18:00 | BUDAPEST

KEDVEZMÉNYES JEGYÁRAK OKTÓBER 29-IG!

Ott a helyem! »

Az oldalunkon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked. Az Elfogadom gombra kattintva a webhely használatával elfogadod a weboldal sütikre vonatkozó aktuális adatévelmi irányelveinket >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close